L'AJUNTAMENT DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT, ha confiat en e-SCENTIA per a la realització dels treballs de Coordinació de Seguretat i Salut durant l'execució del projecte: PINTURA MURAL A LA SORTIDA DEL TÚNEL DEL TRAMBAIX PARADA "CORNELLÀ-CENTRE"
El projecte pretén aconseguir una millora estètica del mur de sortida del túnel del Trambaix, en la parada Cornellà-Centre. I això s’ha aconseguit amb el treball professional de pintura artística amb la creació d’un mural.
Per a la realització dels treballs els artistes han utilitzat una plataforma elevadora de tisora, la qual cosa ha obligat a inhabilitar part de la vorera.
Per al revestiment s’han utilitzat esmalts i pintures, amb l’objectiu d’aconseguir per una part una millora estètica i per l’altra la protecció del propi mur.
e-SCENTIA ha participat en la Coordinació de Seguretat i Salut en aquest projecte de millora estètica i pintura artística, on s’ha gestionat la Coordinació d’Activitats Empresarials amb el propi TRAM OPERADORA, en quant a accessos, neteja i manteniment.
Entre les actuacions de seguretat, s’ha tingut especial cura amb el trànsit dels vianants i vies de circulació del tramvia, pel que s’ha redirigit la circulació fins els passos de zebra existents, tancant tot l’àmbit d’actuació amb tanques electrosoldades de 2 m d’alçada.
A més s’ha controlat en tot moment les distàncies de seguretat a la catenària del tramvia per prevenir el risc elèctric a la proximitat d’elements amb tensió, evitant la invasió de la zona de gàlib dels trens i s’ha controlat una correcta fixació i manteniment del tancament per impedir la bolcada cap a la zona de trànsit del tramvia.
e-SCENTIA Safety Culture
NOTICIES E-SCENTIA
-
2020/09 CSS en un edifici del c. Pastora a Rubí
Llegeix més... -
2020/12 Reconeixement del club Ratpenat a e-SCENTIA
Llegeix més... -
2020/08 Camp de futbol provisional al districte de Sant Andreu
Llegeix més... -
WEBINAR
-
e-SCENTIA premia al treballador o client que faci més quilòmetres en bici pels desplaçaments “in itinere” o “in mision”
Llegeix més... -
2020/07 Connexió sortida de filtres al dipòsit 3 a l’ETAP de Manresa
Llegeix més... -
2020/03 Actuacions d’emergència a la façana de l’edifici annex del parc can Mercader
Llegeix més... -
2020/03 Obra de substitució de la canonada d'aigua potable al dic de l'oest i moll de ribera de Sant Carles del port de Palma
Llegeix més... -
2020/03 Dia de la dona treballadora 3
Llegeix més... -
2020/03 Dia de la dona treballadora
Llegeix més...